سی اف اس CFS و انبوه سازی

سازه سبک فولادی سرد نورد شده سی اف اس CFS با انبوه سازی پیوند ناگسستنی دارد.

اگر خاطرتان باشد در مقاله ای که مزایای سازه سبک فولادی سرد نورد شده را لیست می کردیم اظهار داشتیم این سازه ها به مثابه شاه کلیدی هستند که بسیاری از قفل ها را باز می کنند، بار ها تاکنون از مزایایشان گفته ایم و کاربرد هایشان را یکی یکی از نگاه گذرانده ایم. این بار هم همراه شده ایم با سازه سبک فولادی سرد نورد شده مرغوب تا بگوییم در انبوه سازی ویلا چه نقش پُررنگی دارند و چه شاهکاری خلق می کنند.

سازه سی اف اس

پس از این مقدمات، غایتِ مان از نوشتار پیش رو را به میان می کشیم و ضرورت حضور سازه سبک فولادی سرد نورد شده در انبوه سازی را یادآور می شویم. لختی با ما همراه باشید.

سازه سبک فولادی سرد نورد شده سی اف اس  CFS، به انبوه سازی جان می بخشد.

احتمالا بار ها و نام ها نام هایی مانند انبوه ساز و انبوه سازی مسکن را شنیده اید، کارشناسان حوزه مسکن عنوان می کنند در شرایط کنونی انبوه سازی یکی از شرایط ویژه ای است که کشور بدان نیاز مبرهن دارد. علتش را در مقاله های پیش ذکر کرده ایم و از این مطلب گفته ایم که انبوه سازی نیاز روز جامعه است و دلیلش به رشد پیوسته جمعیت بر می گردد.

انبوه سازی و CFS

از آن جا که مسکن به عنوان یکی از مهم ترین نیاز های امروزی شناخته می شود و تمام خانوار ها به مسکن به عنوان یکی از حیاتی ترین نیاز ها می نگرند، انتظار می رود ساخت سریع مسکن در دستور کار قرار بگیرد که ساخت سریع جز با انبوه سازی محقق نخواهد شد.

از طرفی رشد سریع جمعیت، سبب شده ساخت حجم انبوهی از واحد ها نیاز غیرقابل اغماضی قلمداد گردد که جز با انبوه سازی جامه عمل نخواهد پوشید. تمام این موارد همچون قطعات دومینو، پشت سر هم ردیف شده اند و موجب گشته اند انبوه سازی مهم تر از مهم تلقی گردد و در کانون نگاه ها جای خوش کند.

سازه سی اف اس

برای نیل به این هدف و برای این که بتوانیم انبوه سازی را آن طور که باید محقق کرده و به نقطه پایان برسانیم لازم است در وهله نخست به مصالح ساختمانی چشم بدوزیم که این مهم را برایمان عملی می سازند.

واضح است که جز سازه سبک فولادی سرد نورد شده، هیچ مصالحی نمی تواند چنین رسالتی را این چنین به پایان برده و ما را در نیل به اهدافمان یاری سازد.

از این رو این جا برای باری دیگر، دست سازه سبک فولادی سرد نورد شده را بالا می بریم و عنوان می کنیم این سازه، در این مسیر همراه ماست و به بهترین نحو انبوه سازی را برایمان محقق می سازد.

انبوه سازی و CFS

انبوه سازی با سازه سبک فولادی سرد نورد شده سی اف اس  CFS پیوند کور دارد.

اگر شما نیز انبوه سازی را در کانون نگاهتان گنجانده اید و به آن به عنوان ضرورتی بی بدیل نگاه می کنید باید بگوییم راه رسیدن به آن تنها کمک گرفتن از بهترین سازه سبک فولادی سرد نورد شده است ولاغیر.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.