معرفی اجمالی سازه ال اس اف LSF

سازه‌های ال اس اف (LSF) یک مدل از سازه‌های سبک وزن می‌باشند که قابلیت کاهش وزن پایه‌های ساختمان به همراه اضافه کردن بلندای ساختمان را دارند. سازه‌های ال اس اف (LSF) از استیل‌های کم وزن ساخته می‌شوند. این سازه‌ها با ارائه راهکار‌های کارآمد و مقرون به صرفه، به راحتی هر چه تمام تر در کنار ساختمان‌های قدیمی قرار می‌گیرند و با هر نوع مصالح و دکوراسیونی مطابقت دارند. این سازه‌ها زمان خیلی کمی را جهت نصب و اجرای ساختمان صرف می‌نمایند.

سازه ال اس اف

مزیت استفاده از سازه‌های ال اس اف (LSF)

مزیت اصلی سازه‌های ال اس اف (LSF) در ساخت و ساز مقرون به صرفه و زمان کم طراحی و اجرای ساختمان می‌باشد. منابع کمی که برای ساختن یک سازه ال اس اف (LSF) نیاز می‌باشد، باعث صرفه جویی چشم گیری در هزینه‌های طراحی و اجرا می‌شود.

مونتاژ کردن ساختمان هایی که با سازه‌های ال اس اف (LSF) طراحی شده اند، بسیار کم هزینه و سریع انجام می‌شود. همچنین ساخت و سازهای بیرونی ساختمان در استفاده از این نوع سازه‌های سبک وزن، تضمینی را جهت ارائه بهترین کیفیت و زیباترین محل زندگی ارائه می‌دهد.

محصولاتی که از سازه‌های ال اس اف (LSF) استفاده می‌نمایند، دارای استانداردهای بسیار خوبی می‌باشند.
سازه ال اس اف
قطعاتی که برای سازه‌های سبک ال اس اف (LSF) ساخته می‌شوند، با قطعات فلزی در قطرهای 2/1، 6/1، 70، 100 و 150 میلیمتر هستند. این قابلیت در سازه‌های ال اس اف (LSF) با کسب مشخصات دقیقی که از مشتریان دریافت می‌کنید، می‌توانند در دکوراسیون داخلی و همچنین نمای بیرونی ساختمان به کار روند.

مشخصاتی که مشتری در اختیار طراح قرار می‌دهد باعث پیشرفت روند اجرای پروژه ساخت ساختمان‌های سبک وزن می‌شود. انعطاف پذیری که این سازه‌های سبک وزن دارند، باعث استفاده از قطعات سازه‌های ال اس اف (LSF) در کف ساختمان، دیوارها و سقف‌های ساختمان می‌شود.

همچنین مشتری می‌تواند این قطعات را به صورت جداگانه تهیه نموده و در محل اجرای پروژه آنها را مونتاژ نماید.

سازه های سبک ال اس اف

موارد استفاده از سازه‌های ال اس اف (LSF)

ساختمان هایی که از قطعات سبک سازی استفاده می‌نمایند، می‌توانند در سازه‌های کوچک و خصوصی یا بزرگ و عمومی مورد استفاده قرار بگیرند. این روش ساخت و ساز به دلیل سرعت خوب و هزینه کمی که دارد، محبوبیت زیادی دارد. اکثر توسعه دهندگان این نوع سازه‌ها، دلایلی مانند پایداری مناسب، سادگی در نصب، جمع آوری سریع و سبک وزن بودن را به عنوان موفقیت این نوع سازه‌ها، معرفی می‌نمایند.

از آنجایی که این سازه‌ها بسیار سبک وزن می‌باشند و انعطاف پذیری خوبی دارند، پس در سازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این انعطاف پذیری باعث راحتی در طراحی مختلف می‌شود. اکثر معمارها از این گونه سازه‌ها، برای ساخت سرویس‌های بهداشتی و خوابگاه‌های دانشجویی که نیاز به جابجایی و جمع آوری‌های مداوم دارند، استفاده می‌نمایند.

سازه ال اس اف

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.